Tuesday, August 25, 2009

Maria Abrahamsson, Sveriges svar på Ann Coulter ger sig in i politiken

Den här texten är osaklig men skriven från hjärtat.

Jag är rädd för starka kvinnor.
Jag är rädd för starka kvinnor som tycker att uteliggare ska ta sig i kragen.
Jag är rädd för starka kvinnor som anser att feminism är en ickefråga och att arbetslösa är latmaskar.

Jag är rädd för Maria Abrahamsson helt enkelt. -Livrädd.

När jag hör Maria Abrahamssons namn så kommer jag osökt att tänka på Helge Skoog i Parlamentet. Han körde nån dialog där han högröd och med galna ögon berättade att han personligen ville åka ner till mellanöstern och bedriva korståg. Han ville få vildarna att gå ner på knä och be till Jesus Kristus med den blodröda solnedgången som backdrop.

Naturligtvis är inte Maria Abrahamsson förespråkare av korståg. Hjärnan gör sådana där krumsprång ibland…

Hon tillhör den gamla skolan och det är väl därför hon nu fått erbjudande från Moderaterna. Man vill locka tillbaka gamla dinosaurier som tappades när partiet lade till epitetet ”Nya”.

Man vill få tillbaka moral- och etiktörstande idioter som lockats till Folkpartiet av Jan Björklunds barska stämma.

Själv håller jag mig lååångt bort från Moderaterna. Maria Abrahamsson är bara ytterligare en orsak att inte rösta på Täby-råttan och hans anhang.

http://www.svd.se/nyheter/inrikes/artikel_3397033.svd

No comments:

Post a Comment