Monday, February 9, 2009

WWE på Eurosport just nu!

Visserligen hatar jag WWE, jag tycker att det är ren skit om jag ska vara ärlig (wrestling ska vara hardcore eller högflygande annars kan det vara), men vaddå, självklart är jag tvungen att titta på Eurosports nya wrestlingssatsning nu när Hoa Hoa Dahlgren och Bruno ska kommentera tillsammans. Men vad händer, jo Brunos tåg blir försenat, så nu sitter Hoa Hoa tillsammans med någon anonym snubbe och spekulerar om saker som dom inte vet ett skit om.
Det är så jäkla kul! Och inga matcher blir det heller, bara en massa tråkwrestlare som pratar och tjatar. Bruno kanske kan styra upp saker och ting, men jag tror allvarligt talat att Eurosport har blivit blåsta. Det blir inga fajter i veckosammanfattningen.
Bättre då med Vintage-programmet, där slipper man alla tradiga "Entertainers" också: Garanterat John Cena-fritt.



http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/musik/article4335367.ab

No comments:

Post a Comment